رضایت از بالون معده

رضایت از بالون معده


امروز که چاقی و اضافه وزن یک مشکل جهانی ست و عامل ایجاد بسیاری از بیماری هاست، روش های غیر جراحی زیادی به کمک افرادی که اضافه وزن دارند آماده است که یکی از آنها بالون است. ما از مراجعینی که بالون معده قرار داده اند نظر سنجی کردیم و در این نوشته نظراتشان را برای شما منتشر کردیم، تحت عنوان اینکه من بالون معده گذاشتم. نظرات 11 نفر از بیماران چه بوده است؟ لطفا نظر خود را بگویید.

خانوم م.ر : “با انجام عمل بالون معده، تواناییم که به آرزوهایمان درباره وزن و ظاهر بدنیمان نزدیک‌تر شویم. این تصمیمی بود که هیچوقت پشیمان نشدم.”

۲. آقای ا . ح  : “از زمانی که بالون معده را در معده‌ام قرار دادند، تغییرات بسیاری در زندگی‌ام ایجاد شده است. حالا احساس می‌کنم که بهتر و سالم‌تر زندگی می‌کنم.”

3. آقای م . ر:  “با وجود چالش‌هایی که در ابتدا با بالون معده روبرو شدم، اما به دلیل اثربخشی آن در کاهش وزن و بهبود کیفیت زندگی، کاملاً راضی و خوشحال هستم.”

مطالعه مطلب بیشتر  نکاتی درباره عمل بالون معده

4. خانم س.ا : “بالون معده برایم راهی بود تا با کمک پزشک و مشاوره‌های تغذیه‌ای، به کنترل وزن و سبک زندگی بهتری دست یابم. این تجربه برایم بسیار مثبت بوده است.”

5. خانم ل.ر : “هیچکدام از روش‌های کاهش وزنی که قبلاً امتحان کرده بودم، به اندازه بالون معده اثربخش نبودند. این روش برایم فرصتی بود تا وزن خود را کنترل کرده و به یک زندگی سالم‌تر دست یابم.”

6. خانم  ن.ف : “از تصمیم گرفتن برای بالون معده هیچ لحظه پشیمان نشده‌ام. این روش به من اعتماد به نفس و احساس راحتی در برخورد با زندگی روزمره داده است.”

7. خانم ا.ب :”اگرچه در ابتدا انتخاب بالون معده برایم سختی‌ها و چالش‌هایی را به همراه داشت، اما حالا که نتایجش را می‌بینم، احساس می‌کنم که تصمیمی درست و به موقع بوده است.”

8. خانم ب.ح : “با توجه به تغییرات مثبتی که در زندگی‌ام ایجاد شده است، احساس می‌کنم که انتخاب بالون معده یکی از بهترین تصمیمات زندگی من بوده است.”

مطالعه مطلب بیشتر  رژیم غذایی بعد از عمل بالون معده

9. آقای ر.ر : “از زمانی که بالون معده را در معده‌ام قرار دادند، انرژی بیشتری دارم و قادر به انجام فعالیت‌های روزمره‌ام بهتر شده‌ام. این تغییرات باعث شده است که به خودم بیشتر اعتماد کنم.”

10.آقای ت.ج : “با تجربه بالون معده، نه تنها وزنم کاهش یافته، بلکه از نظر روحی و روانی نیز بهبود چشمگیری را تجربه کرده‌ام.”

11. آقای ح.م : “بالون معده به من کمک کرده است تا به رژیم غذایی سالم‌تری پایبند باشم و عادات غذایی ناسالم را کنترل کنم. این انتخاب برایم به عنوان یک ابزار کمکی بسیار موثر بوده است.”

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *